nikakim.biz

Pengajaran yg saya dapat selama 8 hari berada di hospital

Pengajaran yg saya dapat selama 8 hari berada di hospital.
Part 2: Nasihat dari seorg nenek cina yg comel. (Umur 84 tahun.Dia duduk sbelah katil)
- Bangun pagi, senyum.
- Ada duit, takde duit, hati mau senang.
- Duit sikit, belanja sikit. Duit banyak, belanja jimat.
- Mesti bercakap. (Kat sini maksud dia, kalau ada apa2 masalah jangan simpan dalam hati. Baru hati senang)
- Utk keadaan saya sekarang dia pesan: Ada selera, takde selera, mesti makan. Anak mau besar.
Nenek tu discharge lagi awal dari saya. Semoga dia sihat dan sejahtera hidupnya. ??
14/11/2018
Facebook: https://www.facebook.com/nana.husna.90
15 Komen:
Mohd Azurin
14-10-2018, 17:17:03
How r u ticer??
Nana Husna
14-10-2018, 17:17:03
Alhamdulillah sihat. ?
Mohd Azurin
14-10-2018, 17:17:04
Bgs la ticer...igt pesanan aunty tu ye?
Nana Husna
14-10-2018, 17:17:04
Baaiikk.. Azurin nak jd uncle dah. ??
Mohd Azurin
14-10-2018, 17:17:04
Nana Husna nnti ajok mari marang?
Nana Husna
14-10-2018, 17:17:04
Insyaallah sampai. ?
Kamarulzaman Mahmad Khairai
14-10-2018, 17:17:04
Duit banyak, belanja banyak laa aunty ??
Nana Husna
14-10-2018, 17:17:04
Naseb baik bukan dia ni yg duk sbelah katil. Punah hidup. ????
Kamarulzaman Mahmad Khairai
14-10-2018, 17:17:04
Duit x boleh bawak masuk kubur so habiskan ?
Sofi Sofia
14-10-2018, 17:17:04
Cina yg kt Melaka plk cakap... kalau tak ada duit jangan sakit... ???
Nana Husna
14-10-2018, 17:17:04
Lain macam ni. ???
Ht Gan
14-10-2018, 17:17:04
Auntie Cina ini pulak pesan Nana Husna Kurangkan fb lebihkan Rehat... Hahaha
Zahidah Jamil
14-10-2018, 17:17:04
Positif itu nenek... nasihat berguna
Nurul Hidayah Mansor
14-10-2018, 17:17:04
Apsal ko x tnye kt dia.. cmne klu mslh x de boipren lak? Haahaa ???
Adilah Rozaki
14-10-2018, 17:17:05
Tahniah mdm! Hehe ??

Tinggalkan Balasan

Tên của bạn *
Email *
Cảm nhận *